úterý 17. března 2015

"Ňáký ten úvod"

Vítejte,
toto je the new stránka ke starému fóru Möien, jež právě se bude obnovovat (samozřejmě to staré nezrušíme, ale bude nové na kupodivu nové adrese). Zde budou veškeré informace (možná), pravidla, soutěže, historie Möienu, kouzla, příběhy a všecko, co potřebujete vědět, nebo to, co víme my (:D).
Přispívat zde budu.. kupodivu já!
Čili já, a Moriko xD ale kdo je "Já" tak to vám neřeknu, protože jsem to já :D

Moriko: Abyste rozuměli, to šílené je ona. NNE, celým jménem Nauen Neimâ Enith-něco (prostě to stejné přímení co mám já, vymyslela ho ona, takže si to nepamatuju ^^")

Ha ha fakt vtipný, no zpět k těm informacím (Mě se nechcééé :D)
No,.. (Cha cha) 

Ok, chápu, nic tě nenapadá, tak sepíšem ty schopnosti :D  (možná že to stihnem už dneska :D)

Okey, tohle nemá moc smysl. Zkrátka - všecko co budete potřebovat o Möienu najdete zde!
A my 'deme přepisovat naše geniální nápady ^^

Sayonara (bratře), (SESTRO!)
Moriko & NNE

Žádné komentáře:

Okomentovat