čtvrtek 26. listopadu 2015

Aktualizace profilů hráčů

Ahoy!
Möien se nám zase trochu rojel, což mě motivovalo k tomu, zase rozjet tuhle stránku. Jen na to ještě nebyl čas. V současné době ale plánuju mnohé články ohledně magie a další pro hru důležité věci. Samozřejmě však známe svý lidi, takže tomu moc šancí nedávám. Mým objektem zájmu je v současné době práce, kterou mám rozdělenou pro zatím na deset kapitol, ovšem mám napsaný sotva kousek první (zpracovaná je stylem seminárky, což mi dává veledůležitý pocit :D); tato práce nese ohromně nabubřelý název "Pojem magie, jeho vnímání a význam v Möienské kultuře, historii a školství", tak jsem zvědavá, jak to dopadne :D
To ale není tématem tohoho článku (toho si užijete až až v těch dalších... až se k nim dokopu :D) - tím je, jak vidíte v nadpisu jakási "akce", ovšem ne akce v tom smyslu, kdy získáváte body a bůhví co - prostě akce čistě organizační.... o co jde, je asi jasné, přesto však podrobnosti najdete v celém článku.
Moriko

AKTUALIZACE PROFILŮ AKTIVNÍCH HRÁČŮ
ORGANIZAČNÍ AKCE


Začátek: VČIL (26.11.2015 v 19:30)
Konec:  snad brzo  Až bude hotovo

Pointa:
Pozměnit všechny profily hráčů do podoby aktuálního stavu - hlavně u starších hráčů se některé věci změnily (sama jsem před chvíli pročítala registraci své postavy a musela jsem si klepat na čelo), a snad u každé registrace se stane, že něco nevyjde tak jak jste si plánovali či se původní věc / záměr / vlastnost a bůhví co ještě vyvinulo jinak, než jste chtěli. Nebo napíšete povahu, ale nakonec se postava chová úplně jinak, protože vám to nakonec nesedí (...můj případ.... co se RPGček týče, nějak neumím psát nepřátelské postavy.... povedlo se mi to možná tak jednou...).
Tak či tak, jde o to, že bych vás tímto chtěla všechny požádat, nechť mi zašlete znovu své registrace, upravené do aktuální podoby (to se asi netýká třeba Kioshiho a R'elrose, kteří se registrovali minulý týden... teda, pokud chcete, nebráním vám...).

Pokud to stihnu, hodím vám zde článek o tom, jak by ten edit měl vypadat (uvažuju, že oproti klasické registraci upravím a přidám některé otázky, navíc otázky jako "četl jsi pravidla" a "kdo tě přivedl" jsou u přijatých hráčů již lehce bezpředmětné), takže....
No, případné upřesnějí tu pozdějc editnu...

Escalis Delvort
Feiniell Eluchiëll
Gatrin Tylluan
Itachi Asano
(Kioshi Watanabe)
Kyara Teresa Di Wind
Meldor Scrolls
Moriko Enithrielle
Naomi Hoshima
Nauen Neimã
Nigger Lancelot
(R'elors Ar-Feiniel)
Saichi E´rhase
Shiron Arré
Yoshi Akasaki
Yōso Yuzami
Đin €len*

*kurzívou jsou neaktivní hráči, od kterých tedy reakci neočekávám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat